Orhan Pamuk'la Masumiyet Müzesi ile tanıştığım için üzgünüm. Çünkü o kitaptan sonra uzun süre yazarın kalemine mesafeli durmuştum. Kırmızı Saçlı Kadın'ı da bu yüzden biraz çekinerek elime aldım.
Ama daha ilk sayfalardan itibaren fikrim değişti. Anlatım o kadar sade, betimlemeler o kadar güçlüydü ki özellikle "kuyu" bölümlerinde kendimi karakterlerle birlikte yerin metrelerce altında nefesimin daraldığını hissettim. Karanlığı, sessizliği ve giderek artan gerilimi adeta yaşadım. Son 60 sayfayı ise büyük bir merak ve kalp çarpıntısıyla, elimden bırakamadan okudum.
Kitabın en güçlü tarafı; kitap bittiğinde akılda cevaplar değil, sorular kalıyor :)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Orhan Pamuk'la Masumiyet Müzesi ile tanıştığım için üzgünüm. Çünkü o kitaptan sonra uzun süre yazarın kalemine mesafeli durmuştum. Kırmızı Saçlı Kadın'ı da bu yüzden biraz çekinerek elime aldım.
Ama daha ilk sayfalardan itibaren fikrim değişti. Anlatım o kadar sade, betimlemeler o kadar güçlüydü ki özellikle "kuyu" bölümlerinde kendimi karakterlerle birlikte yerin metrelerce altında nefesimin daraldığını hissettim. Karanlığı, sessizliği ve giderek artan gerilimi adeta yaşadım. Son 60 sayfayı ise büyük bir merak ve kalp çarpıntısıyla, elimden bırakamadan okudum.
Kitabın en güçlü tarafı; kitap bittiğinde akılda cevaplar değil, sorular kalıyor :)
Orhan Pamuk'la Masumiyet Müzesi ile tanıştığım için üzgünüm. Çünkü o kitaptan sonra uzun süre yazarın kalemine mesafeli durmuştum. Kırmızı Saçlı Kadın'ı da bu yüzden biraz çekinerek elime aldım.
Ama daha ilk sayfalardan itibaren fikrim değişti. Anlatım o kadar sade, betimlemeler o kadar güçlüydü ki özellikle "kuyu" bölümlerinde kendimi karakterlerle birlikte yerin metrelerce altında nefesimin daraldığını hissettim. Karanlığı, sessizliği ve giderek artan gerilimi adeta yaşadım. Son 60 sayfayı ise büyük bir merak ve kalp çarpıntısıyla, elimden bırakamadan okudum.
Kitabın en güçlü tarafı; kitap bittiğinde akılda cevaplar değil, sorular kalıyor :)
Yaşamında kendin olarak var olduğunda için bilir; sesin, bakışın, yürüyüşün, gülüşün, tüm bedenin bunun sinyallerini verir. "Ah!" Diye inlerken bile içinde bir şükür duygusu vardır. Acında da, hüznünde de kendinsindir.