Ilk 3 kitabını okudum sonuncu kitaptı bu. bu seride gerçekten çok fazla olay var kitaba başladığınız zaman bi sıkılıyorsunuz ama sakın bırakmayın sonu çok güzel.( kitaplardan en sevdiğim isyan oldu.)
Okunması gereken bi kitap fakat yeterince ilgi görmediğini düşünüyorum biraz ortaokul seviyesinde olağan üstü olaylar olsada içinden ders cikarabildigimiz bir kitap.