9/10
·392 syf.··
2026 1. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 27 Haziran 2026 00:00
Spoliersiz Kısım Öncelikle kitap bence çok akıcıydı. Hızlı bitebilecek bir kitap. Ben yavaş okumama rağmen 3 ila 4 saatte bitti. Kitabın vermeye verdiği mesaj çok kıymetliydi. Hassas biriyseniz bu kitap sizi biraz etkileyebilir. Kan, vahşat vb. yok ama karakterimizin sık sık anılarını okuyoruz. Anılar da genelde sevgisizlik üzerine olan anılar. Bence güzel bir kitaptı. Ve yazarın dili 17 numarada beri epey gelişmiş. İyi okumalarr SPOİLERLI KISIM Harikaydı. Gururdan daha fazla nefret ettiğim biri varsa o da Poyraz ın annesidir. Çünkü en azından babası kötü biri olduğunu belli etmiş ama annesi hem iyi davranıyor hem de onu en çok yaralayan o bence. Zaten babasının Poyraz a asıl zarar vermesinin nedeni annesi. Yok anneni üzdün yok annen ağlıyor yok annen beni sevmiyor seni seviyor. Sen HAYIRDIR? Sinir krizi geçirdim ciddi anlamda. Murat'a da üzüldüm bence Ekin'le olsalar çok tatlı olurdu. Ama Poyrazla da mükemmel oldular bence. Çok keyif aldım. Böylece bu tatlı (!) evrene de veda etmiş oldukk
Altı SaniyeFatma Şamata · Artemis Yayınları · 2025422 okunma
Ne yaptın Aziz Bey?
Puan vermedi·88 syf.··
2026 1. kitabı
Kitap kısa ama etkisi uzun soluklu olacak bir eser. Yazarın okuduğum ilk eseri muhtemelen de zaman zaman okuyacağım. Aziz Bey’e gelecek olursak onun yaşantısından bahsetti, çevresinden bahsetti, duygularından bahsetti vs.. Ben farklı bir okuma yapmak istiyorum Aziz Bey adına. Aziz Bey mutlu bir yaşam sürebilir miydi? Belki evet fakat insan psikolojisi çok komplike bir yapı nelerden etkileneceği, nelerin travma oluşturacağı belli olmuyor. O da Maryam’a saplanan bir hayatla çıktı yola ve netice olarak saplantılığın, kalbinin onda kalmasının bedelini ödedi. Başka bir yaşam için uğraşmadı, Vuslat’la olan evliliği dahi kendi hayatına yönelik değil yine Maryam adına yapılan bir evlilikti iç aleminde. İnsan elem ve kederleri hayatın cilvesi olarak kabul ettiği esnada yaşamın sırlarına erişebiliyor sanki. Bıraksaydın Aziz Bey bıraksaydın da gittiği ellerde kalsaydı ama sen bırakmadım, bırakamadın. Üzdün..
Aziz Bey HadisesiAyfer Tunç · Can Yayınları · 202416,7bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Puan vermedi·248 syf.··
Beğendi
·
2026 8. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 13 Haziran 2026 22:51
Yazarın 'Soyleme Bilmesinler'den sonra okuduğum ikinci kitabı. Bu kitabi da baya başarılı buldum. Yazarın sıcacık bir üslubu var. Sıkmıyor sıkılmıyorsunuz. Çocuklardan yana dertli olan kendini yabancı bir köye atan ve sıkıntısına böyle bir çözüm arayan yalnız Selime teyze ile anne ve babalığı tatmamış kimsesiz Meltem'in yürekleri burkan hikayesi. Sayfaları çevirdikçe sanki Meltem'in yerinde ben vardım. Yeri geldi okudum yeri geldi sanki dinledim. Çok üzdün bizi Selime teyze çok. Meltem , Selime teyzeyi dinledikçe kendi hayatına daldı. Biz okur olarak okudukça kendi hayatımızı sorguladık. Hala kitabın arka kapağına bakıp bakıp düşünüyorum. ')
Altı Harfli Bir TatlıŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202513,9bin okunma
Puan vermedi·272 syf.··
2026 14. kitabı
Bir çocuk daha fazla nasıl incitilebilir ki ? Hem de annesi tarafından. İnsanın içini burkan bir hikaye sade ama derin . Sonunda içinize çok ağır bir hüzün çöküyor . Sevgili vidar üzdün bizi
17 HaziranAlex Schulman · Timaş Yayınları · 20261,558 okunma
Bayıldımmm.
10/10
·176 syf.··
2026 50. kitabı
10/10 Bayılıyorum bu seriye Bu kitap çok kalbimi kırdı ama yaa. Bir çoğu sırrın ortaya çıktığı, heyecan dinamiğinin düşmediği efsane bir kitaptı. Seri gittikçe güzelleşiyor. Resmen finale bir kitap kaldı Ah Logan Beni gerçekten çok üzdün ve sinirlendirdin. Seni asla affetmeyeceğim bilgin olsun Ama Lana ve Jack sizi çok seviyorum. Seriye de ayrıca bayılıyorum.
Mindf*ck 4: Tüm YalanlarS. T. Abby · Artemis Yayınları · 202646 okunma
Alan görevini yerine getirmiştir. Elini bırakıyor birden!
Puan vermedi·144 syf.··
2026 9. kitabı
·
7 saatte okudu
·
Okunma: 18 Mayıs 2026 20:53
İnanamıyorum! hiç beklemediğim şekilde bir son oldu. oysaki herkesi; ölümden , melankoliden, üzüntüden, hüzünden kurtarıp; yerine mutluluk ,heyecan ,yaşama sevinci veren minik bir çocuk, nasıl olurda bunları görevimi tamamladım diye düşünüp hayatına veda eder? “Alan“ ya beni çok üzdün
İntihar DükkânıJean Teule · Sel Yayıncılık · 202417,8bin okunma