"Bir dahaki sefere dışarı çıktığında, daha iyi ayakkabılar ve daha kalın kıyafetler giyin. O terlikler muhtemelen senin ölümün olur, o elbise de... Benim ölümüm."
Yağmurda ıslandıysan, şansın yokmuş, hepsi b. Islanmamayı başardıysan, çok daha iyi. Ama bunun inançlarınla ya da tutumunla ilgisi yok. Yağmur ayrım gözetmiyor. Belki bugün, belki başka bir gün herkesin üstüne yağıyor. Yağdığı zaman da herkes eşit. Kimse daha iyi ya da daha kötü değil; herkes eşit, herkesi bir.
O nedenle de boyuna vaazlar verip, kendi yollarına çekebilecekleri yeni yeni müritler arıyorlar; ne var ki, zorunlu olarak benimsedikleri yumuşak ve uysal tavırlarından ötürü, pek inandırıcı olamıyorlar.