Her zaman bir çıkış yolu vardır. Belki çirkin bir yol olabilir. Belki dünya ayağının altından kayıp gidiyor gibi hissedebilirsin. Ama daima bir yol vardır.
"Bir adamın seni dövmesinin en kötü yanı ne biliyor musun?" dedi Margery sonunda. "Hissettiğin acı değil. O anda kadın olmanın ne demek olduğunun farkına varmak. Ne kadar zeki olursan ol, savunduğun fikir ne kadar doğru olursa olsun, onlardan ne kadar daha iyi olursan ol hiçbir anlamı yok. O anda seni her an tek bir yumrukla susturabileceklerini anlıyorsun. Öylece tek bir yumrukla."