"Ona bir ders vermem gerektiğini söylediler. Bu bakış açısını hiç anlamadım, kalbimi çiğneyip geçmiş gibi his settigim ilk öfke anında bile. Bir atı da tabii ki döverek ehlileştirebilirsin. Ona boyun eğdirebilirsin. Ama bunu asla unutmaz. Ve seni asla sevmez. Bunu bir ata bile yapmazken neden bir insana yapmam gerektiğini hiçbir zaman anlayamadım."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Niye Mavi’yi seviyorum?Niye gece uyumamayı,güneş doğumundan sonra uyumayı seviyorum?niye hiç kimseye mavinin derinliklerini anlatamıyorum?-diye düşünürdüm hep
Ama bugün öğrendim..Mavinin derinliğini daha gün doğmadan lacivert gökyüzünün açık maviye geçişindeki renk tonlarını izleyen anlarmış.Her saniye değişen renk karışımının mükemmelliği ile adeta hayran bırakıyo insanı kendine🥹Grinin 50 tonu derler ya işte mavinin hayatta 50’den çok tonu olduğunu görüyorsunuz..sonra güneş doğuyor hava turunculaşmaya başlıyor..ama hala denizin uzerine vuran güneşle denizin mavisi bize eşsizliyini hatırlatıyor.O yüzden Mavi’leri seviyoruz
Ve aksini düşünenler bir yaz akşamı sabaha kadar uyumayıp,denizin kenarında oturup beklesin derim,nacizane bir tavsiye✨😌
Bəzən bəzi şeylərə dəfələrlə şans vermək ən yanlış qərarlardan biridir.
Hər dəfə güvəndiklərinə qarşı xəyalqırıqlığı yaşasa belə,onlara inanmağa hər dəfəsində qətiyyətlə davam etmək istəyən varlıqdır insan..
Hətta hər dəfə sonunun eyni olacağını hiss etsə belə…..