KYK ya gelirken tek valiz gelip 2 valiz ve sığamayınca ekstra poşetler de eklenerek Seyit onbaşı olarak dönmek..😮‍💨
Sana denk düşen zamanların arasında kaybolurken, sensizliğin uzun yolculuğuna kestim son biletimi. Birkaç anının ağırlığını taşıyan boş bir valiz ve yarım kalmış düşlerden başka hiçbir şey alamadım yanıma. Sorularım cevapsızlığın kıyısında savrulurken, adımlarım seni arayan bir gölge gibi durmadan yön değiştirdi. Meğer mutluluk, bana uğrayıp geçmek için varmış. Çünkü senin gözlerin, gerçeği olmayan bir umudun en güzel suretiydi. Sevilmenin sıcaklığını hiç tanımamış olsalar da, ben o gözlerde kendime ait bir dünya olduğuna inanmıştım. Şimdi ise o dünyanın küllerinde, yalnızca sana duyduğum inancın sessiz yankısı dolaşıyor.
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
iki valiz, iki çanta, uveyş ve ben.
Ve bir kadın giderse her şey biter...
Bir erkeğin gitmesi genellikle bir "rest çekme" ya da anlık bir uzaklaşma hamlesidir, bu yüzden de çoğu zaman yolları tekrar eski limana çıar. Ama bir kadının gidişi, bir eylemin ötesinde içsel bor bitişin ilanıdır. Kadınlar, ilişkideki sorunları çözmek için son ana kadar çabalamayı seçerler. Alttan alırlar, konuşmayı denerler, beklerler... Ancak o sabır tükendiğinde ve kadının içindeki o yapıcı enerji tamamen kuruduğunda, sessizce ama çok güçlü bir şekilde giderler. Eğer hayatınızdaki kadının sizi her şeye rağmen hala eleştirdiğini, sizinle tartıştığını görüyorsanız şanslısınız. Çünkü hala çabalıyordur . Ama ne zaman ki sessizleşir ve her şeyi olduğu gibi kabul etmeye başlar, bilin ki o valiz çoktan zihnen toplanmıştır. Ve o kadın bir kez gittiğinde, dünyaları da önüne serseniz asla geri dönmeyecektir...🥀🖤 .

B...

@xBeyzaxB
·
Gerçekten seven insan tek kalemde silebilir mi?
Erkekler bazen anlık bir öfkeyle, bir kırgınlıkla ya da sadece o an kaçma isteğiyle kapıyı çekip çıkabilirler. Kararları hızlıdır, gidişleri ani... Ama sessizlik çöktüğünde, o gürültü bittiğinde ve gerçeklerle baş başa kaldıklarında arkalarında bıraktıkları boşluğun büyüklügünü fark ederler. İste bu yüzden,erkeklerin gidişlerinde genellikle bir açık kapı kalır. O yolları yeniden yürümek, o kapıyı yeniden çalmak isterler. Çünkü onlar için gitmek, her zaman bitirmek demek değildir. Kadınlar ise çok farklı sever, çok farklı sabreder. Bir kadı bir gecede gitmez. Adım adım, sessiz sessiz uzaklaşır. İçinde fırtınalar koparken dışarıya sadece derin bir sessizlik verir. Günlerce, haftalarca, belki de aylarca düşünür. Şans verir, inanmak ister, düzelmesi için çabalar. Kendi içinde o gidişin provasını defalarca yapar ve her seferinde kalmak için bir bahane arar. Ama o son damla bardağı taşırdığında, içindeki o son umut ışığı da söndüğünde kadın gerçekten gider. İşte o gidişin bir geri dönüşü, o kırlan kalbin bir daha onarılışı yoktur. Kadın kapıyı kapatmadan önce her şeyi bitirmiştir zaten. Gittiği gün, aslında çoktan vazgeçtiği gündür. Bir taraf anlık kararlarla uzağa gider ama aklı kalır; diğer taraf kalbini feda ede ede,her şeyi tükete tükete gider ama bir daha asla arkasına bakmaz...🥀🖤 .
Kim valiz hazırlamama yardım ederrr🥹 o kadar çok eşyam var ki sanırım eve gidemeyeceğim fğqnpdjwıe😅
1000Kitap
Ağırlık...
Çocuk gelmiş diyor ki boyundan büyük valizin ağırlığını nasıl taşıyorsun, ben boyumdan büyük sırtımda olan yüklerle yaşadım ve savaştım elimdeki valiz ağır olsa ne değişecek...
1000Kitap