Herkes kapıyı çarpıp gitmek istedi. Bir gece uyumak ama sabahında uyanmamak, denize atlamak ama yüzeye çıkmamak, gazı açmak ve üstünü örtüp gözlerini son kez kapatmak... Herkes, hayatında bir kez olsun, çantasını toplayıp çekip gitmek istedi, ama kimsenin cesareti yok; çünkü bir kez mutluluğu tadarsan, bunun geri dönüşü olmadığını bilirsin. Bu yüzden herkes kalıyor, çünkü herkes daha fazlasını istiyor.
"Portuga!"
"Hımm..."
"Hep senin yanında olmak isterdim, biliyor musun?"
"Neden?"
"Çünkü dünyanın en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum."