Çok kitap okumak insana bilgi katabilir ama karakteri tek başına geliştirmez. İnsan kendini sorgulamıyorsa, farklı fikirlere tahammül edemiyorsa ve sürekli karşısındakine neyi yanlış yaptığını anlatıyorsa, bilgi birikimi iletişimi güçlendirmek yerine üstünlük kurma aracına dönüşür. Sağlıklı bir ilişkide tek bir doğru değil, karşılıklı anlayış ve saygı vardır. Sürekli ders veren, eleştiren ve kendi bakış açısını mutlak doğru gören biriyle iletişim zamanla yorucu hale gelir.
Sonunda dört duvar arasında en uyumlu ilişkiyi bir kediyle kurarlar; çünkü kedi itiraz etmez, yormaz ,fikir beyan etmez, eleştirmez.😉