H.E.

H.E.
@vatavit
"Burada benim söyleceklerimin hiçbir değerinin olmadığını biliyorum; üstelik, söylenmesi gereken türden sözleri de hiç bilmiyorum."

H.E.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·77 syf.·
1 saatte okudu
·
Okunma: 22 Nisan 2018 22:23
·
2018 10. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,6bin okunma
Reklam

H.E.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·222 syf.·
11 günde okudu
·
Okunma: 24 Nisan 2018 22:21
·
2018 11. kitabı
Sâmiha Ayverdi
9/10 · 625 okunma
'' Gülmekte olan kimse, kahkahaya kanıncaya kadar, gülmesini devam ettirecek vesileler arar, hatta, icat eder. Ağlamakta olanın da, hüzünden usanıncaya kadar geçit resmi yapan, hep endişeli düşüncelerdir.''
Devan sendedir, halbuki bilmezsin ; derdin de sendedir, halbuki görmezsin. Sen kendini küçücük bir varlık zannedersin, halbuki koskoca cihan sende dürülmüştür.''
'' Şunu bilmeliyim ki eğer ellerimizi kenetleseler de o gene beni hissetmez. Bunu bildikten sonra, acemi ve gülünç teessüre kapılmak reva mı? ''
Reklam