"Diyelim ki.. Evet, belki namuslu bir insansın ama 'namuslu bir insanım' diye övünülür mü hiç? Herkes namuslu olmak zorunda değil midir? Hatta temiz bir insan.."
Dünyayı ne kadar çok tanırsam hoşnutsuzluğum da o kadar artıyor ve her geçen gün, insanların karakterlerinin tutarsız olduğuna, erdemli veya akıllı görünmelerine pek de güvenilmeyeceğine dair düşüncelerimi teyit ediyor...
Hayatın, bir felaketten sonra daima bir saadet verdiğini, o güzel darbımeselin söylediği gibi, ayın on beşi karanlıksa, on beşinin mutlaka aydınlık olacağını bilmiyor değildim...