Ve sonra tüm ümidini kestiğinde bir daha rahat nefes alamayacak gibi hissettiğinde yere yığılıp kaldığında yalnız başına yaşamaya çalıştığında biri çıkagelir senin gibi bakan, senin gibi düşünen, senin gibi kokan, senin gibi gülen ilk baktığında anlarsın onunla çok güzel bir ailen olacağını, nedendir bilmezsin bir güven oluşur ve kendini inanılmaz güzel bir ilişkinin içinde bulursun. İlk defa seni sen olduğun için seven, her ayrıntına aşık olan ve ben sevgimi belli edemem diyenlere inat sevgisini her şekilde gösteren ve en önemlisi sana saygı duyan birisi hayal gibi geliyor değil mi? Ama değil gözlerine öyle bir bakar ki Allah'ım iyi ki yaşıyorum dersin, öyle bir yanında durur ki herşeyi halledebilirim dersin, öyle bir sarılır kii cennetteyim sanarsın öyle mükemmel bir his. Asıl hak ettiğini yaşadığını görürsün evet dersin bana saygı duymayanlara inat çok güzel bir hayatım olacak, ve biliyor musunuz tüm bunların hepsini 562 km öteden yapabilen biri. Bir gün ölmeden ona sarılmayı ve başardık demeyi Allah'tan diliyorum. Bizim hikayemiz daha yeni başlıyordu ve herkes evine dönmezdi evi onu bulurdu. Evim, seni çok seviyorum en kısa zamanda buluşmak dileğiyle...