İbrahim Kaya

İbrahim Kaya
@vaveylam67
Yeni üniversite öğrencisiyim. 20 yaşında bir okurum. Okumayı, edebiyatı, klasik kitapları, tarihi, şiiri vb. seviyorum.
İyi Bayramlar
Herkesi mutlu şeker tadında bayramlar diliyorum ☺️
1000k
İbrahim Kaya
Hayırlı bayramlar.
Reklam

İbrahim Kaya

, bir kitap okudu
10/10
·520 syf.·
Beğendi
·
68 günde okudu
·
Okunma: 09 Mart 2022 00:00
·
2022 1. kitabı
Jack London
8.9/10 · 135,2bin okunma
İbrahim Kaya
Tadını çıkara çıkara okuduğum kitaptı çok güzel bir anlatımı vardı Jack London'ın ve size de tavsiye etmek istedim.