“Delikanlı; kalelerin en zayıf olduğu yer neresidir bilir misin? Kapılarıdır, kaleler oradan düşer. Ağaçların en güçsüz olduğu yer, güneşi en az gördüğü yerdir. Ağaçlar oradan kırılır. İnsanın da en savunmasız yeri kalbidir, en kolay oradan girilir. Yanlış insan girdimi vay haline… Kale olsan düşersin, duvar olsan çökersin, ağaç olsan kırılırsın! O yüzden oradan kimin gireceğine dikkat et.
Müzik
Katiller ile aynı yaştayız ama aynı kafada değiliz çok şükür elhamdülillah... Sahi ne ara bu kadar düştü katiller 14-15 yaşındaki çocuğun elinde bıçak var vay anasını biz küfür etsek babamız kızar bunların ailesi nasıl bir aile nasıl bu kadar sorumsuz olabilirlerki. Geç kalınmış herşey için ....
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yine kapıda kara geceler
"Vay yine mi keder? Ama artık yeter.."
Bilinçaltımda ne vardı bilmiyorum denizde bir keyif yapamadım
Çok acaip bir rüya gördüm dgdhdd ayyy rüyamda san Jose beach taraflarında deniz kıyısına aşağı hızla ilerlerken ama başta şehir hayatı oradan aşağı denize sonra köpek kabilesi hır hır bakış atıyor ben bir şekil denize iniyorum ama exe bir saydiririyorum senin buldugun yerin ben ta diye ama o yok ben tek gelmişim.Denize zor bela indim sağda solda birkaç kişi var fln diyorum deniz kabuğu bile farklı ayağıma dolandı ısırır gibi vay böyle yerin fln.Sonra diyorum ki sen nereye geldin bir telefon aç foto çek konum fln at.Yok telefon kamerası bir açılmıyor şarjım da yüzde yirmi köpekler aşağı ağırdan salınıyor denize koşuyorum telefonu kuma saplayip bir git bir gel köpekler de cins dua okuyorum o bildiğim korunma duası sakin mal gibi oturuyorlar.Yavastan geri adimliyorum ama foto çekmeden gidesim de yok.Sonra arkaya yavaş yavaş yürüyüp köpeklerden uzaklaştım arkadan sarışın şapkalı biri hevesle denize geldi onu görünce bir anda alman rolüne girdim şarjım bitti fln diyorum bana bakıyorlar garip garip.Siyahi bir adam da köpekler var diyor kendini bir yere atmak istiyor ileride insan kalabalığı var köpekler diyorum birine birşey mi yaptı acaba yavaştan oraya yürüyorum.Yok neyse tekrar telefonda kamera açıyorum ama deniz kenarı değil etraf çamlık gibi duruyor ileri gitsem köpekli bir konum atıp bakın neredeyim diyemiyorum şarj da zaten yüzde yirmi dgdhdhdgdh lan yirminin bir anlami mi var duam da şuydu defalarca tekrar ettim yarattığı şeylerin şerrinden Allah'ın tastamam kelimelerine sığınırım.Sonra biraz arapça okudum.En çok Türkçe dgdhdh ay çok değişikti.Hayatimda görmediğim denizi rüyamda gördüm şaka gibi dgdhd şimdi de fotoya baktım lan evet orası evet köpekler eksik ama.
Uzun uğraşlar sonucunda yoruldum artık dedi bu yaz bir daha gitmiycez hastaneye dedim Daha bu sabah söz verdim Hastane aradı Çarşamba gelin dedi Yoksa bir daha asla ilaç yazmayız Yandım bittim ben vay başıma;(((
Ben ve Duygularım
Muhteşem bir gün batımı manzarasını izlerken içinden "Vay be, ne kadar harika!" dersin. Gün batımının senin bu sözüne ihtiyacı var mıdır? Hayır. Sen bunu söylemesen de o güzelliğinden bir şey kaybetmez. Ama o güzellik karşısında büyülenmek ve bunu dile getirmek, senin o güzelliğe verdiğin doğal bir tepkidir. İşte insanın Allah'ı övmesi (hamd ve tesbih etmesi), Allah'ın egosunu tatmin etmez; aksine, o muazzam sanat karşısında insanın kendi hayranlığını dile getirmesidir.