Haydi şimdi de beni salak yerine koy da gizliden takip et bakalım. Edebilirsen tabi. Korkak 😞 Yakışmıyor hiç böyle hareketler. Benim gördüğüm sen asil ve dürüst bir insandın. Ama şunu anladım ki kaç yaşına gelirse gelsin her erkeğin içinde malesef büyümemiş bir çocuk yatıyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İyi mi geceler
Avuçlarımda kar eksik korkma sen dolusun yağarsın yanaklarıma yağar ve durursun..
1000Kitap
"Bu gece, sessiz ve yalnız bir hayatın asudeliğinde, düşüncelerimle baş başayım."
Düşünce
“Düşünerek yankı ve uçurum yarattım kendime. Derinleşerek kendimi çoğalttım.” Fernando Pessoa / Huzursuzluğun Kitabı
Alıntı
Bu sene liseden mezun oldum. Okuldayken sürekli kitap okurdum tenefüste, boş derslerde vs. ama evde kaldığımdan beri günde 40 sayfa maksimum okuyabildim (okuldayken günde 100 sayfaya kadar okuyan ben) Evdeyken hem telefon yüzünden hem de ailemin dikkatimi dağıtması sonucu kitaplara odaklanamıyorum. (Şiirlerimi de hep okulda yazıyodum, can sıkıntısından). YKS'ye yeniden hazırlanmam lazım ve hem Türk edebiyatından hem de sınavda çıkabilecek yabancı yazarların kitaplarını okumak istiyorum ama daha manga bile okumaya odağım yetmiyor. Sadece içimi dökmek istedim, bunları anlatıp dert yanacak kimsem yok. Bu uygulamada abilerim ablalarım var, tavsiyeniz varsa her zaman açığım 🤍
Duygu ve Düşünce