Bu sene liseden mezun oldum. Okuldayken sürekli kitap okurdum tenefüste, boş derslerde vs. ama evde kaldığımdan beri günde 40 sayfa maksimum okuyabildim (okuldayken günde 100 sayfaya kadar okuyan ben)
Evdeyken hem telefon yüzünden hem de ailemin dikkatimi dağıtması sonucu kitaplara odaklanamıyorum. (Şiirlerimi de hep okulda yazıyodum, can sıkıntısından). YKS'ye yeniden hazırlanmam lazım ve hem Türk edebiyatından hem de sınavda çıkabilecek yabancı yazarların kitaplarını okumak istiyorum ama daha manga bile okumaya odağım yetmiyor. Sadece içimi dökmek istedim, bunları anlatıp dert yanacak kimsem yok. Bu uygulamada abilerim ablalarım var, tavsiyeniz varsa her zaman açığım 🤍