Yine de biri çıksa, nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim. Kederli olduğum da söylenemez zaten. -Buna sebepte yok çünkü. Ne taze bir ölüye sahibim, ne felaket geçirenlerim var.
Dedim ya oturuyorum öylece. İyi ki etrafımda kalbimi tanıyanlar yok.
Sayfa 155 - yazım hatalarının farkındayım ama kitapta olduğu gibi aktarmak istedim.·Kitabı okudu
Hep şunu öğütleriz: İçinize dönün.
Çabucak, daha ilk adımlarda kaybolacağınız, tanımadığınız bir yerde ne işiniz var? O halde içinize dönmeyin.
Şöyle söyleyeyim: Hareketlerinize dönün... Bile bile yapmadığınız şeylerin içinizdeki güzel karşılıkları neye yarar?