📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne o öyle ateist ateist falan gibi tepkiler alıyorum. Niye kızıyorsunuz kardeşim? Siz bize müslüman deyince biz kızıyor muyuz? Siz salyangoz mu sat-mak istiyorsunuz? Müslümanların salyangoza talebi yok ki... Havanızı alırsınız. Biz azınlıkların hava almasına karşı değiliz.
Ben gitmek zorundayım biliyorsun, sen kalmak.
Böyle mi olmalıydı?
Senin hazırlığın daha bir benziyordu güz vakti
uçurtmalara.
Söyle bakışlarını da vererek ellerime: Gitmeyebilsek, kalabilecek miyiz?