Bu akşam anladım ki, bir insan diğer bir insana bazen hayata bağlandığından çok daha kuvvetli bağlarla sarılabilirmiş.
Bu kitabı herkesin önermesi belki de okumama engel oluyordu. Okursam sıkılır, bırakırım diye düşündüğüm kitabı bir sabah çantama atıp çıkmıştım evden. Okulda canım sıkkınken çıkarıp çevirmiştim birkaç sayfasını sonra kitabı yarıladığımı fark etmiştim. Elimden hiç bırakmak istememiştim o gün. Bu kitap Sabahattin Ali'nin okuduğum ilk ve şimdilik okuduğum en güzel kitabıydı. Sade, akıcı ve merak uyandıran bir kitaptı. Romanda her kişinin bir dönem illaki yaşamış olduğu aşk, yalnızlık ve bunalım ağır basmaktadır. Bu kitaba herkesin bir şans vermesini ve okumasını öneririm. Keyifli okumalar dilerim...