Kitaba başlamadan önce acabalarım vardı kafamda. Okusam mi okumasam mi kararsız kalmıştım. Iyi ki okumuşum. Kitabı çok beğendim. Özellikle her bölümün başında başka kitaplardan bölümle alakalı paragraflar yer alıyor ve onun altında da bölüm şarkısı. Kurgusunu beğendim. Anlatım gayet akıcı. Bir anda bitiverdi kitap hafif Türk sineması tadında. Kitabı bitirdim ama bendeki etkisi devam ediyor. Bu kitabın adının pek duyulmamış olması beni şaşırttı. Okuyun, okutun :)
Öyle güzel , sıcacık bir roman bitirdim ki... Tarzı bir başka nasıl anlatsam ben de mahalledeyim ve yaşıyorum Cennet'in ve Ali'nin sevdasını, küçücük Ecmel 'in anne koynunu aramasını, mahallenin delikanlılarını, kötülüğün her yerde kol gezdiğini , akıl almaz sırların ortaya çıkışını ve vicdan denen yükün ağırlığını.
Bayıldım.
Yazarın ilk ve henüz tek romanı. Öyle akıcı bir dille yazmış ki kalemine sağlık.
Kesinlikle tavsiye ederim mutlaka okuyun.
Keyifli okumalar.