Şu ana kadar serinin en iyi kitabı diyebilirim. Elimden bırakamadım. Yazıldığı tarihe göre alanının an iyilerinden biri. Akıllıca harelet ediyor karakterler. İlk ve ikinci kitapta Nora aptal saptal kararlar verip bizi delirtiyordu ama bu kitap açık ara en iyisiydi.
“Tablonun adı Söylenmemiş Şarkılar. Söyleyemediğim, silimin ucuna gelip de söyleyemediğim tüm şarkılarımın notalarını tabloma gömdüm. Onlar benim en değerli hazinem.”