Bir solukta okunabilecek bir kitabı dizi izler gibi yavaş yavaş okudum fakat her başladığım zaman dilimlerinde akış devam etti, bölünmedi hiç. İnsanı hüzne, yer yer gülümsemeye götüren bir kitap. Duygular net bir şekilde betimlenmiş; içimde Emirin acısını en az onun kadar yaşadım. Hasan'ın sadakati teslimiyeti ve iyi niyetli insan oluşu evladının da aynı yüreği taşıyor olması etkiledi. İkiside iyi bir insandı ve dünya onlara göre değildi. Kitabın sonunda şükrü ve yeniden nefes alınabilirliğin mesajını aldım. Ee ne de olsa hayat devam ediyordu
Keyifli okumalar dilerim..