Yazarın, anlam arayışında olan, yaşamı sorgulayan bireylere farklı bakış açısı sunduğu ve de şöyle söylebilirim ki; bildiğimiz ama birde duymak istediğimiz şeyleri bize dile getiren bir eser. Güzeldi, altını çizdiğim, alıntıladığım daha sonra tekrar bakacağım yerleri var. Tavsiye ederim, keyifli okumalar.
İnsan, tamamen kendi belirlenimindedir. Alalelade bir şekilde var olmaz; her zaman varoluşuna ne olacağını ve bir sonraki anda neye dönüşeceğini seçer.