sance

sance
@veremli
Yaşamaktansa uyu, ölüm kadar tatlı bir uykuda!
İşte bense insanların duygularının dinlendireceği bir dinlenme tesisiyim
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Daha bundan sonra arkadaş edinen aklımı s*ksinler
Bazı zamanlar Nilgün Marmara keşke hâlâ burada olsaydı da onunla uzun uzadıya konuşabilseydim diyorum ya da keşke yaşadığı dönemlerde yaşamış olup onu görüp konuşma fırsatı im olmuş olsaydı veya küçücük bir sarılma anı
Anlık öz güven kanser eder