sance

sance
@veremli
Yaşamaktansa uyu, ölüm kadar tatlı bir uykuda!
"Neden" yazın gerisini klavye getirsin 🙃 Eğlenceli oluyor sardı bu iş. Yorumlarınızı beklemekteyim ☺️
sance isimli okura yanıt verildi
sance
AyTozu☾ teşekkür ederim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Neden" yazın gerisini klavye getirsin 🙃 Eğlenceli oluyor sardı bu iş. Yorumlarınızı beklemekteyim ☺️
sance isimli okura yanıt verildi
sance
AyTozu☾ benim karşıklığım karışmış klavyeye
"Neden" yazın gerisini klavye getirsin 🙃 Eğlenceli oluyor sardı bu iş. Yorumlarınızı beklemekteyim ☺️
sance
Neden olacak şeyler kanıyor?