SUS.PUS.

SUS.PUS.
@vesustuk
İki diyar ardında araftayım, Ne oralara gidebiliyorum, ne de buralara sığabiliyorum...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalnızlık denen uçurumun kıyısında yuvarlanırken, can havliyle bir yerlere tutunsam belki düşmeyecektim, emin de ğilim, belki buna rağmen düşecektim ama gururum el vermez diğinden hiçbir yere tutunmadım ve bunu bile isteye seçmiş gibi yuvarlandım aşağıya.
Duygularım beni zehirliyor, bunu kimse bilmiyor. İyileş tim dediğim anda yeniden kanımı bulandıran lanetli bir dön güye hapsoldum ve bu sonsuzluk çemberi ölümden daha zor Zerre kadar duygu kalmasın isterdim her yandan kuşatılmış zayıf kalbimin içinde. Keşke bir karanlığın orta yerinde öy lece unutulup kalsaydım. Beklenenden erken gelen misafir gibi kapıda beklerken ölüm, alelacele saçlarımı tarayıp güler yüzle buyur etseydim içeri. Oyalanmak için bir sebebim yoktu. Böy lece hep genç kalsaydım, hep masum. Oysa şimdi kırık dökük bir yazgım var. Son birkaç gündür kendime aynı soruyu so rup duruyorum: Akşam vakti çalan bir kapıyı dalgınlıkla açmanın bedeli herkes için bu kadar ağır mıdır?
Dedim ya , Eylül'dü, Savruluşu bundandı kimsesizliğimizin... Cemal Süreya
Ey gönlümün nazlı çiçeği, Soldurdun içim de hayallerimi, baharın ellere kışın bana mı? Hz. Mevlana