SUS.PUS.

SUS.PUS.
@vesustuk
Bitti o şiir ,başka mısra gerekmez
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Özleyip de vardığım her yerden, Hemen kaçsam diyorum. Ne aradığımı biliyorum, ne bulduğumu Bilmem neresinde yanıldım ben bu hayatın?"
...Futbol muhabbeti yapanları listenden çıkardın. Düğünlerde yoktun. Taziyelerde yoktun. Cuma namazlarıni şehrin en tenha mescitlerinde kıldın. Telefonlara çıkmadım Kutlama mesajlarına bakmadın. Kendin oldun. Kendine yetindin, Kendini sevdin. Kendini beğendin. Kendi yolundan gittin. Kendinle baş başa yasadın. O da ne? Bu aksam evine gelen ilk vefakar talebene yanlızlıktan yandığını duydum. Sen Yalnızlıktan yakınmaktasın. Şikayetin yalnızlıktan senin.

SUS.PUS.

, bir kitabı yarım bıraktı

SUS.PUS.

, bir kitabı yarım bıraktı
Huzeyfe Mücahid Osmanoğlu
8.5/10 · 840 okunma