...Futbol muhabbeti yapanları listenden çıkardın. Düğünlerde yoktun. Taziyelerde yoktun. Cuma namazlarıni şehrin en tenha mescitlerinde kıldın. Telefonlara çıkmadım Kutlama mesajlarına bakmadın. Kendin oldun. Kendine yetindin, Kendini sevdin. Kendini beğendin. Kendi yolundan gittin. Kendinle baş başa yasadın. O da ne? Bu aksam evine gelen ilk vefakar talebene yanlızlıktan yandığını duydum. Sen Yalnızlıktan yakınmaktasın. Şikayetin yalnızlıktan senin.