...sizi hiç ilgilendirmeyecek birine karşı beslediğim duyguların abartılı, yoğun, kuvvetli ve sarsıcı olduğunu biliyorum.
Birileri bunun normal olmadığını, sakin sakin, ölçülü ve abartısız sevmenin daha güzel olacağını söylüyor. Bunu hiç anlamıyorum. Eğer abartmayacaksınız neden sevesiniz? Herhangi bir şeyi sevebilmek bu kadar zorken ve buna rağmen kendinize çok sevecek birini ya da bir şeyi bulmuşken sakin kalmak, göstermemek delilik gibi geliyor bana. Öyle değil mi Kahraman? ( kahraman =Ali lidat' ın saksı çiçeği)