O, bu dünyada acılara katlanıp öteki dünyada mutlu olmayı beklemektense, şu anda bu dünyada mutlu olmak ve gördüğü tüm olumsuzlukları insanın lehine hemen düzeltmek istiyordu.
"Gerçekten özel miyim acaba? " diye soruyordum kendime. Ama beni özel olduğuma inandıran Başkaları olduğu için, bu soruyu onlar olmadan cevaplayamıyordum. Sanki aynam kırılmıştı da, kendimi görebilmek için Başkalarına bakmak zorunda kalmıştım.