Oturdum ve Georgia'nın Tepelerinde'yi okudum.
"Kalp seçemez sadece sever," diye tekrarladı Zinaida. "İşte şiir bu yüzden güzel. Bize neyin olmadığını söylüyor. Neyin olmadığı neyin olduğundan daha iyi. Daha çok gerçeğe benziyor, 'seçemez, sadece sever' belki sevmemeyi ister ama bu elinde olmaz."
"Çünkü acıyan bir bakışın bir zamanlar canımı ne kadar acıttığını hatırlayabiliyordum. Acımak yerine, sempati ve yakınlık duymaya, hatta garip yüzlerinin ve gergin vücutlarının arkasında yatan gerçek kişiliklerini görmeye ve hissetmeye çalıştım."