Oysa ideoloji sanılıyor içimizdeki büyük nefret
bazı felsefe sohbetlerinde!
İdeoloji sanılıyor içimizde biriken ezilmişlik
ve kaygı ve o büyük endişe:
Kim bilir ne zaman asacağız kendimizi? !
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok geçmeden başlayıverdi manasız kavgalar!
Neydi paylaşamadığımız? !
Ya da aslında neydi bir yataktan başka paylaşmayı arzuladığımız? !
Ölü bir bedeni öper gibi dudaklarımı son kez sana uzattığımda iki harften ibaretti aşkımız : belki şın belki de kaf?
Giderken götürmeyi unuttuğun tek şey bendim... Korkularımıza yenik düşerdik çoğu kez, etrafımızı çepeçevre saran alevlerden korkardık! Aşktı bu, bizi akrep misali intihar etmelere sevkeden keder!
Kıştı; hayatımın en soğuk kışıydı; beni ısıtacak bir soba
aradım durdum gecelerce! Ve ümitsizce çaktım kibriti,
alevinde ısıtmak için düşlerimi! Kibritçi Kız’ın donarak
öldüğünü bile bile sıcacık bir şömine sandım, ufacık bir
kibriti!”
Sarıldığım sensizlik, unutulmuş bir ilahi okur gibi sıyırırdı
gecenin ipekten geceliğini ve ben bir tanrıçaya tapar gibi
öperdim sabahlara dek yokluğunun yorgun bedenini!