Oysa ideoloji sanılıyor içimizdeki büyük nefret
bazı felsefe sohbetlerinde!
İdeoloji sanılıyor içimizde biriken ezilmişlik
ve kaygı ve o büyük endişe:
Kim bilir ne zaman asacağız kendimizi? !
Metropolde çocuk olmak, katil olmakmış!
Önce kendi umutlarımdan başladım öldürmeye!
Bir Bedevi kadar susuz, bir Eskimo kadar umutsuzdum!
Kendimi döverek daldığım uykulardan,
yüzümden damlayan kanları silerek uyandım!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
bitmemiş bir ömrün yalanısın
sen: kabuslarımın tabiri
çocukluğumun arta kalanısın!
öldüreceğim kendimi dudaklarınla
dudakların etle, şehvetle seferber
sen! bana inen son kutsal kitap
son fakir yatır
son aciz peygamber!
Yavaş yavaş çözdüm düğmelerimi ve köpük dolu sıcacık bir küvete bırakır gibi usulca bıraktım çırılçıplak bedenimi ayrılığının gayya kuyusuna!Her yanım yandı bir anda,yandım yanıldım, kavruldum ,yinede" GİTME,YANIMDA KAL" diye haykıramadım sana!
Gideceğini bile bile sevdim seni;beni en zor günümde yapayalnız bırakacağını bile bile ! Gittin diye sana kızamadım. (Çünkü sevgilim gitmek için önce gelmek gerekirdi.)