Mitolojik kurgu okumayı severim bu kitabı da bir bookstagram hesabının önerisiyle listeme eklemiştim, hades ve persephone miti de hep ilgimi çekmiştir. Maalesef ki beklentimin altında kaldı çünkü kitap hakkında fazla bir araştırma yapmamıştım ve ilk iki kitabını bir hevesle aldım ama;
1- ilk hayal kırıklığım modern dünya uyarlaması olmasıydı aslında yazar bu dünyayı bize daha dolu bir şekilde aktarabilirdi diye düşünüyorum çünkü yunan tanrı ve tanrıçaları bir nevi günümüz celebritylerine dönüşmüştü,
2- Karakterler ve hikaye çok yüzeysel geldi kendimi ortaokulda wattpad okuyor gibi hissettim,
3- Aralarında çok güçlü bir cinsel çekim var evet ama aşk kısmını ben pek hissedemedim
Olumlu yönleri ise; akıcı bir kitap, kısa sürede biter, fazla beklentiye girmeden kafa dağıtmalık okunabilir.
İkinci kitabını da aldık mecbur okuyacağız umarım bu sefer daha derin bir hikaye görebiliriz.