Yaşamöyküsü yazılabilenlere ya da oturup kendi yazabilenlere gıpta ediyorum, aslında gıpta mı ediyorum, bilmeksizin. Ben bu dağınık,ilintisiz duygularla olaysız yaşamöykümü, hayatsız hikayemi anlatıyorum. Bunlar benim itiraflarım, ve bu itiraflarda hiçbir şey söylemiyorsam bu, söyleyecek hiçbir şeyim olmadığındandır.