Rümeysa

Kimin ne deyip demeyeceğine hiç bakmamalıydın: yalnızca sen ile ben, karşılıklığımızla, kuracaktık, ilişkimizi - ya da, işte, kuramayacaktık... Bu da bizden başka kimseyi ilgilendirmezdi.
Reklam
İlişki, tam olmak için, kişilerde tam bir kararlılık, tam bir güvenlilik, tam bir isteklilik gerektirir- karşılıklı; birlikte...
Edebiyat
İlişki, bağlılık olmalıdır; bağımlılık değil.
Bizi tek bir tehlike bekleyecek: birbirimizin özgürlüğünü kendi içimizde koruyamamamız...
Edebiyat
Yenerim yüreğimi ben. Merak etme.
Edebiyat
Reklam