Rümeysa

İlişkinin özünde vardır, 'ötekini düşünmek'; bir de 'öteki için düşünmek'.
İnsan ve İlişkiler
Reklam
Kimin ne deyip demeyeceğine hiç bakmamalıydın: yalnızca sen ile ben, karşılıklığımızla, kuracaktık, ilişkimizi - ya da, işte, kuramayacaktık... Bu da bizden başka kimseyi ilgilendirmezdi.
İlişki, tam olmak için, kişilerde tam bir kararlılık, tam bir güvenlilik, tam bir isteklilik gerektirir- karşılıklı; birlikte...
Edebiyat
İlişki, bağlılık olmalıdır; bağımlılık değil.