Bir solukta yolcu olarak okuduğum bu kitap beni hiç tanımadığım, bilmediğim ,şahit olmadığım yerlere götürdü.Yazarın diğer kitaplarını bilemem fakat bu kitap bana çok akıcı geldi, trende ki çocuk ağlamaları, yüksek sesle telefonla konuşanlar bile dikkatimi dağıtamadı!