Üstelik tarihin beni insanlıktan çıkmış bir canavar olarak hatırlamayı seçtiğine inanıyorum, ki bu öykümü daha “münasip” kıldı. Kırılgan ataerkil erkekleri öldürebilen ve kendi kararlarını verebilen bir kadın canavarı kabul edemezdi. Haddinden fazla ürkütücü olurdu, değil mi?
Okuduğum ilk roman beni için özel bir yeri var. Orta okulda okumuştum. O zaman için ağır gelmişti ama sürükleyici ve dikkat çekici bir konusu var.
Bence okumaya değer...