özsaygı eksikliğinden de ziyade hayattaki nihai deneyimin sadece aşk ve aşık olma durumu ile özdeşleştirilmesi bu tam olarak. "Senden önce de vardım, senden sonra da varım." cümlesi partnerde aranacak en kimlikli, en anima cümledir. ve kesinlikle "senden önce hayat nedir, bilemedim." gibi hastalıklı -veyahut cahil mi diyeyim- cümlelerden 21. yüzyıl insanı artık arınmalıdır. Hadi Sabahattin Ali dönemine göre okuyucuya aşkı güzel aşıladı, kafada hedef noktası haline daha olumlu yerleştirdi. Yerleştirdi de, dönemler çok çok farklı. Yazarı çok seviyorum ama bir partnerde bu cümleyi duyarsanız kendinize diyin, "andaval 2024'teyiz, fanusundan ben mi çıkaracağım?".
daha mutlu olursunuz
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
valla orhan pamuk sana cemal sureya ile cevap vereyim:
"Kocaman gözleriyle oy anam bu kadar dokunaklı
Kimler ürkütmüş acaba bu kadar kadını"
tam olarak canım bu şekil sıkkın