Harry Potter serisinin 4.sü ve bence kesinlikle en heyecanlısı bu kitaptı şimdiye kadar... Oldukça aksiyon ve hiç bitmeyen bir heyecanla tek solukta okuyup bitirdipim nadir kitaptır... Yazarın bu kadar ciddi ve güzel bir hayalgücüne sahip olması inanılmaz ve şaşırtıcı... Kitapların dünyasına hayranlığımı pekiştirdi dersem hiç abartmış olmam...