Tess Gerritsen'dan okuduğum ilk cinayet romanı. Daha önce criminal minds, rizzoli&isles dizilerinden bildiğim bir hikaye olduğu için katili bilerek okudum ama bu yine de heyecanlanmama ve olayları merak etmeme engel olmadı. Yazarın kullandığı yalın dil ve olayların akışı beni kitabın içine aldı. Sadece anlatıcının değişimindeki geçişler çok ani olduğundan bazı zamanlar odağım kaydı. Onun dışında en sevdiğim tür olan suç/gizem türünde bu yazarın daha çok kitabını okuyacağıma eminim.