Can

Kayboldun mu?
Neresi? Biliyorum 19 ekimden Sonra bu dünyanın neresinde Kayboldum bilmiyorum. Çöl diyebileceğim ağaçlarla dolu bir orman. Ya da buz parçalarıyla dolu yaman Çöl? Ya da hiç manzara olmayan yoğun bir şehir? Bilmiyorum Çöllerei tek başıma ziyaret ettiğimi hatırlamıyorum. Ya orman Ya da şehir Kendimle bir ağaç Karlı bir günde Vahşi doğada çekildi Onun önünde oturdum, uzaktan. İzledim Çölde karla dolu tek bir ağaç gibi hissediyorum Kendimi. Belki de gördüğüm tek ağaç Onu da bilmiyorum Onu tek başına tanımak mümkün mü? Sesler geliyor Bekle ....... Beklemedim ve heyecanlandım. Ne fantazi ama.. Ne fantazi ama ... Kaybolduğumu bilmiyorum Bu kapı yolda 19 Ekim 12 de masamdayım Telefonun şarjı bitti ve o aramadan sonra ben Kimliğimi yitirmiş bir kayıp Benim hikayem nerede?
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
His&Hisizlik.
•• Ben ikide birde böyle oluyorum, bazan bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum. Bu nefret filan değil... İnsanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile... Sadece bir yalnızlık ihtiyacı. Öyle günlerim oluyor ki, etrafımda küçük bir hareket, en hafif bir ses bilarayış istemiyorum. Taşıp dökülecek kadar kendi kendimi doyurduğumu hissediyorum. Kafamda, hiçbir şeyle değişmesi mümkün olmayan muazzam hayaller, bana her şeylerden daha kuvvetli görünen fikirler birbirini kovalıyor. Fakat sonra birdenbire etrafımda bana yakın birini arıyorum. Bütün bu beynimde geçen şeyleri teker teker, uzun uzun anlatacak birini. •• #sabahatinali #içimdekişeytan I
"O iyi insanlar, o güzel atlara binip çekip gittiler. Demirin tuncuna, insanın piçine kaldık."
"Nedenler!!
-Nedendir nedeni nedir bilmem, bilmem ama nedenler arayışındayım bilmeden, bilmeden bu Kasım ay'ın sonsuzluğun da ki, yolunda...