Neresi?
Biliyorum
19 ekimden Sonra bu dünyanın neresinde
Kayboldum bilmiyorum.
Çöl diyebileceğim ağaçlarla dolu bir orman.
Ya da buz parçalarıyla dolu yaman Çöl?
Ya da hiç manzara olmayan yoğun bir şehir?
Bilmiyorum
Çöllerei tek başıma ziyaret ettiğimi hatırlamıyorum.
Ya orman Ya da şehir
Kendimle bir ağaç
Karlı bir günde
Vahşi doğada çekildi
Onun önünde oturdum, uzaktan.
İzledim
Çölde karla dolu tek bir ağaç gibi hissediyorum
Kendimi.
Belki de gördüğüm tek ağaç
Onu da bilmiyorum
Onu tek başına tanımak mümkün mü?
Sesler geliyor
Bekle .......
Beklemedim ve heyecanlandım.
Ne fantazi ama.. Ne fantazi ama ...
Kaybolduğumu bilmiyorum
Bu kapı yolda
19 Ekim 12 de masamdayım
Telefonun şarjı bitti ve o aramadan sonra ben
Kimliğimi yitirmiş bir kayıp
Benim hikayem nerede?
••
Ben ikide birde böyle oluyorum, bazan bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum. Bu nefret filan değil... İnsanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile... Sadece bir yalnızlık ihtiyacı. Öyle günlerim oluyor ki, etrafımda küçük bir hareket, en hafif bir ses bilarayış istemiyorum. Taşıp dökülecek kadar kendi kendimi doyurduğumu hissediyorum.
Kafamda, hiçbir şeyle değişmesi mümkün olmayan muazzam hayaller, bana her şeylerden daha kuvvetli görünen fikirler birbirini kovalıyor. Fakat sonra birdenbire etrafımda bana yakın birini arıyorum. Bütün bu beynimde geçen şeyleri teker teker, uzun uzun anlatacak birini.
••
#sabahatinali
#içimdekişeytan
I