Can

"O iyi insanlar, o güzel atlara binip çekip gittiler. Demirin tuncuna, insanın piçine kaldık."
Reklam
"Nedenler!!
-Nedendir nedeni nedir bilmem, bilmem ama nedenler arayışındayım bilmeden, bilmeden bu Kasım ay'ın sonsuzluğun da ki, yolunda...
:"Ben, evet Ben benki; o Papatyayı görmek isterken bahar da gelecekti... Ben o bahar ayında Papatyamı görmek isterken kendimden bile çok sevdiğim o Papatya da beni seviyor zannederken o Papatya beni terk etti..."
"Rê-Rewitiy-insan..."
.Rê û rewitiyâ insân û dünyâ tû câran nabî yek nâbî yek.
"Dîlê can û dîle pîr..
Mın rîh can wêda jî bo gêle can'a dîl pîr wân canê dîle pîr dîlême can jî pîrkır
Reklam