" "Amma mârifet hiç gelmemekmiş."
Gitmek!..
Evet, yapılacak, yaşar gibi hırsla yapılacak, yaşandığına göre yapılacak şey bu idi, gitmekti. Fakat nereye? Fakat nasıl?
....
Bildiği ise tek bir yerdi: AKŞEHİR.
Gitmek mi...
Elbette en güzeli, en yakışanı bu idi ama nereye, ne ile, nasıl gitmeli, ne götürmeli, hangi gönlü, hangi bedeni götürmeli idi?"