Wasp

Wasp
@waspp
Niğde Üniversitesi
İzmir
20 Temmuz
31 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı
Bugün benim doğum günüm bi kutlayanım da yok 😔
Şiir
Wasp
Mutlu yılların olsun 😊😊
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
- Bunları ne diye söylüyorsun ağabey? - Düşünüyorum da, şeytan yoksa, o zaman onu insan icat etmiştir; hem de kendi benzeri olarak icat etmiştir.
Wasp
Insanların yanında şeytan ne ki
Uçak babama selam söyle...
Karlı bir akşamdı Ankara 'da;  Son kez el ele yürümüştük,  Bitmesin istediğimiz yola.  Kısacık beraberliğimizin bütün anılarını sığdırmıştık.  Yazarsın bana demiştin.  Bende yazarım sana sık sık.  Ağlıyordum....  Sen görmeyesin diye kaldırmıyordum başımı.  Elimi daha sıkı tuttun,  Anlıyordum....  Bu ayrılığa dayanmıyordu kalbim,  Öğrettiğim çiçek adlarını unutma dedin,  Kelebekleri kitap arasında kurutma,  Sık sık fotoğraf çektir, yolla bana,  Kitaplarım sana emanet,  İncitme kimseyi, kin büyütme kalbinde...  Beni bekle...  Yol bitti, gidiyordun artık; Gittin... Sokakta gördüklerimi, filmlerdeki aktörleri sen sandım bir süre,  Kin büyütmedim kalbimde söz vermiştim sana diye,  Kitaplarını okudum, kelebeklere dokunmadım,  Öğrendiğim çiçek adlarına yenilerini ekledim,  En çok fesleğeni, çoban heybesini, akşam sefasını sevdim.  Seni beklerken çok şey öğrendim,  Yolunu gözlediğim, sevdiğim ilk adam...  Nasıl olsa bulacaktır diye, her görüşümde aynı güçle seslendim  "Uçak, babama selam söyle!"  Beni kötü rüyalardan uyandıran sevdiğim ilk adam... 
Wasp
Mutlaka dinleyeceğim 🤗
Uçak babama selam söyle...
Karlı bir akşamdı Ankara 'da;  Son kez el ele yürümüştük,  Bitmesin istediğimiz yola.  Kısacık beraberliğimizin bütün anılarını sığdırmıştık.  Yazarsın bana demiştin.  Bende yazarım sana sık sık.  Ağlıyordum....  Sen görmeyesin diye kaldırmıyordum başımı.  Elimi daha sıkı tuttun,  Anlıyordum....  Bu ayrılığa dayanmıyordu kalbim,  Öğrettiğim çiçek adlarını unutma dedin,  Kelebekleri kitap arasında kurutma,  Sık sık fotoğraf çektir, yolla bana,  Kitaplarım sana emanet,  İncitme kimseyi, kin büyütme kalbinde...  Beni bekle...  Yol bitti, gidiyordun artık; Gittin... Sokakta gördüklerimi, filmlerdeki aktörleri sen sandım bir süre,  Kin büyütmedim kalbimde söz vermiştim sana diye,  Kitaplarını okudum, kelebeklere dokunmadım,  Öğrendiğim çiçek adlarına yenilerini ekledim,  En çok fesleğeni, çoban heybesini, akşam sefasını sevdim.  Seni beklerken çok şey öğrendim,  Yolunu gözlediğim, sevdiğim ilk adam...  Nasıl olsa bulacaktır diye, her görüşümde aynı güçle seslendim  "Uçak, babama selam söyle!"  Beni kötü rüyalardan uyandıran sevdiğim ilk adam... 
Wasp
Hiç duymamışım yüreğime dokundu 😔 teşekkür ederim 😊