elif rana

elif rana
@weliff
yürümezsen yol içinde birikir
CST
ben sende yaşıyorum, sen bende hüküm sürmektesin...
Şiir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"unutulmak kadar kötü hiçbir şey yoktur dünyada evlat."dedi. "hiçbir şey yoktur" ...
dünyada tek bir insana inanmıştım.o kadar çok inanmıştım ki,bunda aldanmış olmak,bende artık inanmak kudretini bırakmamıştı.