Hani bazen bazı şeyler için çok ümitlenirsiniz, hayaller kurarsınız, çocuk gibi sevinirsiniz, o bazı şeyler herşeyiniz olur. Rüyalarınız da onlar, aklınızda onlar, her an onlar... Sizi bir türlü bırakmaz, sizde onları bırakmak istemezsiniz. Ama henüz sadece hayaller, elde edememişsiniz... Bir gün hiç beklemediğiniz bi şekilde giderler de suçlayamazsınız bile sonra gözünüzden bir damla akar soğuk.. Keşke dersiniz ama sadece dersiniz, herşey biter, siz bitersiniz, onlar biter ama hayat bitmez.. Keşke dersiniz, bitse ama bitmez.. işte bu çok acı