westerlund2

westerlund2
@westerlund2
kitap okuma alışkanlığımı geri kazanmaya çalışıyorum.
"Yeterince yürürsek," dedi Dorothy, "eminim bir yere varırız."
Sayfa 85·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Ne olursa olsun," dedi Korkuluk, "ben kalp değil beyin istemeliyim; çünkü aptal biri kalbi olsa bile onunla ne yapacağını bilemez." "Ben kalp almalıyım," diye karşılık verdi Teneke Adam, "çünkü beyin insanı mutlu etmez, oysa mutluluk dünyadaki en güzel şeydir."
Sayfa 28·Kitabı okudu
"İster karga ol ister insan, beyin bu dünyada sahip olmaya değen tek şey"
Sayfa 20·Kitabı okudu
"Evlerimiz ne kadar kasvetli ve gri olursa olsun, biz etten kemikten yapılmış insanlar çok güzel de olsa başka bir ülkede yaşamaktansa kendi topraklarımızda olmayı tercih ederiz. İnsanın evi gibisi yoktur."
Sayfa 18·Kitabı okudu

westerlund2

, bir kitap okudu
8/10
·72 syf.·
2026 3. kitabı
Anton Çehov
8.1/10 · 87,4bin okunma