whatsmyproblem

whatsmyproblem
@whatsmyproblem
homo homini lupus
10/10
·107 syf.··
2021 14. kitabı
Yine derin etkiler bırakan sürükleyici, heyecanlı ve şaşırtıcı sonlu Zweig kitabı. Irene Hanım'ın kocasından ve evdekilerden sakladığı büyük sırrı başlarda ona bir maceraya atılmanın verdiği heyecan gibi gelse de araya şantajcı bir kadının girmesiyle işler değişiyor. Büyük sırrının verdiği yük kendi rahat düzenini tehdit edince inanılmaz bir acı, sıkıntı, korku ve yakalanırsa karşılaşacağı utanç duygusu onu sarmalıyor ve günden güne yiyip bitiriyor. Bu korku elindekilerin, içinde yaşadığı hayatın aslında diğer insanların imrenerek baktığı, ayrıcalıklarının, kendi zenginliğinin ne kadar değerli bir şey olduğunu kavramasını sağlıyor. Peki, Irene Hanım bu sırrını açıklayacak mı? Açıklarsa elindekileri kaybedecek mi? Korkusu onu ele verecek ve yakalanacak mı? Güzel bir hikaye sizi bekliyor dostlarım.
Edebiyat
KorkuStefan Zweig · Anonim Yayıncılık · 2020125bin okunma
Reklam

whatsmyproblem

, bir kitap okudu
10/10
·107 syf.··
2021 14. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 125bin okunma
Doktor olmanın, bütün hastalıkların çaresini bilmenin ne demek olduğunu anlayabiliyor musunuz? - sizin bilgece ifade ettiğiniz gibi, yardım etmek mecburiyetinde olmanın - ama yine de çaresizce ölen birinin başında beklemenin, olacakları bilip yine de elinden bir şey gelmemesinin ne demek olduğunu biliyor musunuz? Bütün damarlarınızı parçalasanız da yardım edemeyeceğinizi...
Sayfa 73·Kitabı okudu
Edebiyat
Siz yabancı adam, burada şezlongda uzanıp yatan, dünyayı gezen yabancı, bir insanın ölmesi nasıl bir duygudur bilir misiniz? Hiç böyle bir şeye tanık oldunuz mu, vücudun nasıl acılarla kıvrandığını gördünüz mü hiç, moraran tırnakların boşluğa saplanışını, gırtlaktan çıkan hırıltıları, her uzvun mücadelesini, ölüme karşı direnen parmakları, gözlerin dehşetle açılmasını, bu tarifsiz acılara tanık oldunuz mu hiç?
Sayfa 72·Kitabı okudu
Edebiyat
Ben artık inançlı bir Hıristiyan değilim... Benim için ne cennet ne de cehennem var... Ve eğer cehennem var olmuş olsa bile ondan korkmuyorum, çünkü sabahtan akşama kadar yaşamış olduğum o korkunç saatlerden daha korkuncu olamaz...
Sayfa 65·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam