Dilek

Dilek
@whimstar
Yüksek Lisans
Türkiye
14 Eylül
35 okur puanı
Mart 2024 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Dilek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·168 syf.·
3 günde okudu
·
Okunma: 11 Nisan 2025 00:00
·
2025 16. kitabı
Hüseyin Rahmi Gürpınar
7.1/10 · 833 okunma
Reklam
Kendi kendime karşı çok borçlandım. Kendime vaad ettiğim şeyleri yapamazsam utancımdan aynaya bakamayacagım.
Spoiler icerebilir
Puan vermedi·560 syf.··
2025 13. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 04 Nisan 2025 00:00
Kitap psikolojik olarak zorlayici. Seri boyunca Rin'in yanlis kararlari, bencilligi ama baska secenegi de neredeyse olmayisi, surekli savasma istegi, ve her seyin donguselligi, gucun surekli el degistirmesi, dusman ve muttefiklerin surekli degismesi, surekli savasilmasi ama kazananin olmamasi... En cok beni yoran sey, her savasin sonunda aslinda yalnizca halkin daha fazla sey kaybetmesi, insanlarin gelecege dair besledikleri umut kirintilariyla surekli canlarindan vazgecmesi ve fedakarliklar yapmasi ama aslinda hepsinin bosa gitmesi ve daha da sinir bozucu olan bunun gercekte de boyle olmasi. En sevdigim karakter Kitay oldu. Rin'in Venka'dan suphelenmesini anlarimda Kitay'i bile dusman gormesini.... Kizi cidden delirttiler ya. Bence de son olmasi gereken gibiydi. Kitay olmeseydi iyiydi ama yasamak da olmekten daha beter olurdu sanirim o ulkede. Nezha'nin da yalniz kalmasi ve olemiyor olmasi ayri bi dert. Gonul isterdi ki yapilan fedakarliklarin dokulen kanlarin gercekten degdigini gorelim. Hicbiri bosa gitmesin. Kullerinden yeniden dogan bir ulke gorelim ama yazar gercekcilikten vazgecmemis anlasilan. Eger psikolojik olarak zorlanmayi problem etmiyorsaniz guzel bir uclemeydi. Okumaya deger. Ama ben bu uclemenin uzerine bir sure citir cerez, daha pozitif kitaplarla devam edecegim sanirim.
Yanan TanrıR. F. Kuang · İthaki Yayınları · 2022788 okunma