Düşünüyorum: Hamsi hamsiyi yemiyor. Balina balinayı yemiyor; dünyada kendi cinsini yiyen tek yaratık insandır. Ağzımdan yel alsın. Bu soy yaratıkları ehlileştirmek de mümkün görünmüyor. Yine de yarın için umudumuzu yitirmiş değiliz. Bir dua ile sözümü bağlayayım: Tanrı hepimizi korusun.
Kendi hatıratından anlıyoruz ki bütün çalışan insanların, bizim memleket söz konusu olduğu zaman, bir taraftan ille eteğinden ya da bacağından çekecekler.